به درک انقدر زیاد کنه که جونش در بیاد
منکه دیگه عمرا پول پای اون تیر نخته های قرمزش نمیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به درک انقدر زیاد کنه که جونش در بیاد
منکه دیگه عمرا پول پای اون تیر نخته های قرمزش نمیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
N0m@d عزیز من اصلا FanBoy شرکت AMD/ATi نیستم (نمونه اش اینه که 9600GT رو سیستمم هست ! ) ولی سری HD5000 فعلا حرف اول رو واسه خرید میزنند !
در مورد :
خب با توجه به قیمت اون حرف زده میشد ! الان قیمت های HD5870 رو با GTX295 مقایسه کن ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدچطور اونوقت که 4870X2 اومده بود همه زرت و زرت بنچمارکهاشو با 280 میذاشتید و می گفتید ATI شاخ انویدیا رو شکست حالا تست 5870 و 295 خنده دار شد؟
اگر هم اصرار داری نظر سنجی به تاپیک اضافه می کنم !
ببخشید ؛ فکر کنم باید مجددا پست های قبلی خودتون رو چک کنید !اصلا بحث من چیزه دیگه ای بود و هست
لابد بحث شما سخنان غیر منطقی بود نه حرف حساب ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N0m@d برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در این زمینه کاملا موافقم چون جدیدتره...من نگفتم الان پول دستم بیاد میرم 295 میخرم...گفتم صبر می کنم تا نسل جدید انویدیا بیاد وگرنه معلومه الان برترین گزینه 5870 هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بله اون موقع 280 حدود 400 دلار بود و 4870X2 حدود 550 دلار...واقعا نزدیک به هم بودنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه نیازی نیست به این کار ها چون هرکسی نظر خودش رو دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من فقط گفتم تیر تخته نگفتم ATI برای همیشه شکست خوردس و این چیزابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ™Ali برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks